Flytt på G!

Tiden går och det händer en hel del nu. Jag har fått min lgh såld, för vi känner vi är verkligen i behov av ngt större. En tvåa för tre personer och en hund känns påtagligt liten nu. Och som det verkar har inte Theo långt kvar innan han börjar krypa. Först var det meningen att vi skulle köpa ett hus i Nedansjö som vi vart totalt förälskade i men efter massa strul och säljaren drog sig ur så blev det ingen affär:-/

I väntan på rätt hus så är vi nu tvungna att hyra lgh, men det känns okey iom vi vet detta är bara en period. Vi söker med ljus och lykta efter ngt som känns rätt.  Kan även tänka oss hyra hus för rätt pris/hyra. I morgon ska vi iväg och kika på radhus i Matfors och på tis hus i Kvissle. Vi får se vart vi hamnar;-)

Theo växer så det knakar och han är både lång och kraftig, vilket min arma rygg får känna på. Längtar tills han kan krypa så man slipper kånka runt han så ofta:-/ 6 månader och ca 75 lång och 11,5 kg...blir en rejäl pöjk det här.

Vi går på babygympa, babypoesi, babycafe, babysång, babysim mm...allt möjligt. Jag och Theo har fått nya vänner som vi gör mkt sånt ihop med....Fia och hennes Kevin.

Näe...nu är det dags för Ensam mamma söker och lite glass o ananas:-P Uppdaterar framöver då jag vet mer om lgh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0