Snart snart...

enligt planerat förlossningsdatum e det en vecka kvar nu. Men har på känn det bli ngr dagar över...trots det e väldigt trångt inne i magen nu för bäsen. Han rör sig långsamt o man kan se direkt på magen när han rör fossingar eller vänder rumpan. Mår fortfarande jättebra och kör hårt med mina dagliga promenader och Yogan. Jag tror det e mkt tack vare jag håller mig i rörelse som jag mår så bra.

Sedan jag fick havandeskapsledighet så har jag förberett för bäsen här hemma med säng, kläder, förvaring och dyl. Har tapetserat och möblerat om i sovrum o vardagsrum så allt står klart. Börjat packat lite i väskor till BB oxå. Kan knappt fatta att det e så kort tid kvar.

Jag har passat på att hälsa på mina kamrater, släkt o familj medans jag varit ledig nu och göra saker jag annars inte skulle gjort. Detta e den bästa tiden i livet känns det som:-) Andrè (min äldsta) e stolt som en tupp o ju mer magen växt ju gladare har han varit...för det e hans riktmärke att det närmar sig.

Idag ska vi åka på Gärde till motor o mc-mässan...ser jag fram emot:-) Sen blir det till att bjuda en av Tommys kamrater på middag. En riktig myssöndag helt enkelt! Sätter in lite bilder från förra helgen då vi var på Sidsjöpimpeln...då vi oxå hade myssöndag. Dock inget napp:-(












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0