Tjohoo!!

Jo...vi lever;-) Vad har hänt sedan sist?! Theo blir allt större och är snart fyra månader. Han hänger med nu i blick o greppar, skrattar o jollrar....världens goskit. Vi har hunnit varit iväg på semester i Norge en vecka. Hade det såå himla fint o mysigt där. Vi fiskade varje dag o hade fint väder förutom en ynka dag. Vi övernattade i Boden på Skicamp både dit och hem. Var verkligen en toppencamping.
De varmaste dagarna har vi varit nere på Kubenbadet och svalkat oss o även Theo har doppat sig. Vi har dessvärre inte varit så mkt i husvagnen. Mycket på grund av värmen. Vet lixom inte var jag ska ta ivägen med Theo. I vagnen e det för varmt och samma i förtältet. Det enda stället vi kan vara på är under parasollet. I skogen e det hopplöst med mygg o broms. Men imorgon är det tänkt vi ska dit iaf...vi får se hur det blir:-)
För imon ska jag nämligen köra mitt första Spinningpass på över ett halvår. Ska iväg o träna på Ego. Det blir spännande! Måste komma iform nu innan första helgen i sep för då ska jag själv köra igång igen o måste lagt iordning pass tills dess. Känns faktiskt jätteskoj. Jag har ju 10 kilo+ efter graviditeten:-( Jaja...e inget jag e hysterisk för men vill iaf ha hälften bort o komma i form.
Nu sitter jag och Tommy och kollar The green mile...vilken film....otäck men bra. Tommy har sett den flera gånger tidigare, men inte jag. Såå...nu ska vi kika vidare...tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0