Söndag!

Jobbar min sista helg nu innan min ledighet då jag går på havandeskapsledighet. Har imon kvar men sedan är det färdigt. Ska bli jätteskönt! Helgen har gått bra, men det känns allt blir tyngre och magen är allt för ofta ivägen. Tack o lov har jag inga besvär (ta i trä)...tror mkt är tack vare Nova oxå. Man är lixom tvungen att promenera minst en timme om dagen med lilla "Skräpet".

I fredags åkte Tommy till sin syster i Sthlm och har varit där över helgen. Känns lite ovant han e borta nu...var ett tag sedan vi var ifrån varann i flera dagar. Men han e hemma idag lagomt till jag slutar*längtar*
Jag har sovit över hon syster Linda och hon har varit hundvakt. Jag i min tur var barnvakt åt henne igår medans Tomas o hon var ut o åt på Saffran. Vi var upp till ett par kompisar till mig i Sidsjön o hälsade på och åt middag där o kikade sedan på Robinsson.

Till veckan ska Tommy o jag kolla nya tapeter och ska  tapetsera nytt i hall o teverum. Vi ska sedan möblera om o förbereda sovrummet med spjälsängen till Theo o flytta in platt teven till teverummet. Har ju 42 tummarn i sovrummet nu.

Tänk det bara e två månader kvar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0