Humörsvängningar o lite låg:-/

Har haft lite av det förrut oxå...men då varit mer irreterad. Idag o nu känner jag mig helt plötsligt så jävla deppig. Har egentligen inte nåt alls att deppa för.Ska vara glad åt jobb, kärlek och allt det där plus jag vinner i Betapet..men räcker tydligen med vad fasen som helst nu för man ska tycka synd om sig själv. Har hur som helst varit på Föräldrargrupp igår vilket var både bra och lugnande. Ska till barnmorskan igen på fredag och höra hur lillen mår i mågen. Men det verkar vara bra (känns så) och jag känner när han gör sina boxningsmatcher. Tommy tror han blir en "tjockeklump" som han säger*skratt*

Näe...nu ska jag spatsera lite i huset...e på jobbet o gör kvällsvecka. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0