Ett nytt år!

Julen var fin och vi hade en skön dag. Tommy jobbade förmiddag så det var jag och Andrè som var ensamma hemma. För en gångs skull så vaknade han tidigt och vi han med att fika, öppna lite klappar och ta en promenix med Novis. Sedan åkte han med sin pappa till Timrå och åt julmiddag hos farmor o farfar med kusiner o faster mfl. Strax därpå kom Anna o Putte och efter lite ytterligare fika så åkte vi till Sidsjön och tog en promenad där. Sen kom Tommy, svärfar o svärmor o vi hade en fin kväll.

Nyår firades hemma hos lillasyster! Var trevligt, men jag skulle uupp o jobba nyårsdagen så på småtimmarna vart jag otålig o stressade på Tommy lite för att få komma hem o sova ngr timmar. Lägger in lite bilder senare från kvällen.

Igår var vi o bowlade med Tommys syster o o kusin med respektive. Var längesedan och jag tycker det alltid är lika skoj...fast jag förlorar:-( Tommys syster som var höggravid fick sin söta dotter Clara imorse och det hade gått med raketfart. Efter hon kom in på BB hade det tagit 27 min o sedan var dottern ute i världen. Jisses! Kanske man får snusa på bebis ikväll*myser*

Jobbar i helgen så nu ska jag iväg i huset o reka läget igen! Tjing o god fortsättning:-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0