Tors den 21 april

Imon har det gått två veckor sedan Theo kom till oss. Sedan dess har vi levt i en lyckobubbla och det känns ofattbart att detta underbara lilla knyte är vår son. Han e snäll o go o sover gott om nätterna. Han äter i princip hela dagarna men det är det värt om man får sova på natten. Vi har haft så mkt främmande så vi har tagit "främmandefritt" nån dag. Men nu kommer det främmande igen fram till på söndag. E jättekul men man måste ha disciplinen att vila mitt på dagen. Nästa vecka tisdag kommer barnmorskan på hembesök.

Sitter nu o väntar på att Tommy och Theo ska vakna så vi kan hitta på ngt. Jag har varit uppe sedan halvsju. Theo brukar vakna då och då e det blöjbyte o ammning som gäller. Sedan tar jag en promenix med Nova o fikar då jag kommer in. Har kört lite mage och axlar idag för att försöka lokalisera musklerna...om de nu ens finns kvar*skratt* Skönt var det iaf!



Mor o far med mig o Theo

han e för söt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0