Vecka 13!

Tänk jag har redan gått en tredjedel av graviditeten. Mår superbra och det känns som jag fått i mig en vitaminkick...jaja Tommy, kvällstrött som få e jag. Försöker hålla igång med träning och promenerar lite mer än tidigare. Ju mer jag e ute ju piggare blir jag. Nu är det förresten 2 månader sedan jag slutade att röka...bra va! Märks som fasen med både kondition plus hostan är borta.
I helgen som var åkte vi till husvagnen och var där lör-sön. Hade hur fint väder som helst! Fick främmande av Tommys kusin Anders med tjej så det vart "Plumpkväll".
Jobbar em denna vecka vilket jag älskar..kan ligga och dra mig på morgon och promenaderna tidigt på dagen är underbar med Nova. Hösten är så vacker.
Hur som helst så ska jag o Tommy sälja min lägenhet och flytta till en trea. Men det blir på samma gård, och det är Tommys bror som ska sälja för han ska flytta till Uppsala. Såå...vet ni någon som behöver en fräsch 2:a så hör av er. Måste sälja den omgående annars kan vi inte köpa 3:an. Min lägenhet finns på



http://www.blocket.se/vasternorrland/Superfrasch_2_a_Skonsmon_23694847.htm?ca=4&w=1

Kommentarer
Postat av: Tess

vad underbart!! saknar nästan min bebbemage ;) jaja,kanske får chansen att ha en till senare(inte riktigt än dock hehe!)Skulle vilja flytta vi med..får se vad vi hittar.

Hoppas vi ses snart!



Kram från Terese och Isabelle

2009-09-23 @ 09:51:46
URL: http://http:/tessap.blogg.se
Postat av: Joa

Ja jag är så glad för er skull :-) André tycker väl det är kul att få bli storebror nästa år? Hur gick det med lägenheten..? krama

2009-10-11 @ 17:32:28
Postat av: Mia

Jorå...visst e han stolt alltid JoaL Hoppas allt bra med dig? Vi får se om vi får lyan min såld.

2009-11-07 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0