Ett år har gått...

sedan jag och Tommy förlovade oss. Firade utan varann för jag var i Åre tors- sön med syrrorna och två andra kompisar. Hade såå himla mysigt...men saknade Tommy, men vi firar dagen efterskott i slutet på maj. Åre var som sagt super och jag fick mkt tid med storasyster jag inte surrat med på länge. Vi var i backen på fre o åkte bräda. Sjuk skön känsla att åka bräda i 20 plus o t-shirt o se bäckarna rinna brevid backen där det e helt bart.  Ngr stopp efter vägen vart det så klart för ngr kalla öl på uteterrasserna:-P

Då vi kom hem på sön fyllde min systerson Samuel 4 år så vi var iväg o grattade honom på en gång. Var helt slut på kvällen...var skönt jag jobbar eftermiddag denna vecka. Igår var jag på utbildning via jobbet om brandlarm som BTC hade på brandstationen. Var många intressanta saker de tog upp och jag fick många tankar och funderingar kring detta. Vi fick även gå runt på stationen o kolla o precis då vi var i garaget så blev det larm till sjukhuset. Hella styrkan kom rusande ut på en sek...typ..nedför trappen med mat i munnen. Larmet kom mitt i lunchen. Jäklar vilken fart o snacka om rutin och planering. Det var sköj o se.

Idag var jag o Tommy o köpte virke till trallen vi ska ha under förtältet till husvagnen. Fasen vad dyrt det vart....4200 för virke o skruv o ändå var det på Byggmax. Jaja...det e ju ngt vi måste ha iaf. Så ikväll då jag jobbat så har svärfar o Tommy snickrat på, så till på lördag står förhoppningsvis förtältet på plats*längtar*

Nu ska jag lägga mig o gosa med älskade Nova o kolla Heroes. Tommy e ute på krogen med sin polare Nisse som e hemma sista kvällen för att sedan dra iväg till södra Sverige o jobba i sommar. Lägger in bilder från min o Tommys förlovningsresa till Mallis i fjol. Tyvärr hade inte jag kamera med till Åre men ska höra med lillasyster Linda om hon fick ngr bilder jag kan klämma in en annan dag. Go kväll*vink*

Tommy på bänken i en liten by dit vi tog vespan en dag. Kom inte ihåg vad byn hette:-S

o då vill man ju vara lite fin i håret.



Få tusan vad skönt jag hade det:-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis i efterskott då som sagt så får vi ta igen det i glada hudik :-)

2009-05-07 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0