Måndag 25 maj!

Jaa...helgen gick bra men var sjukt mkt att göra för det var klassfester både fre o lördag. Var mkt styr med möblering o sånt. Söndagen gick åt till städ o sopberg, så igår vart det en tidig kväll.

Trots jag jobbade så vart min längtan för stor efter komma ut till vagnen o Tommy så jag drog dit både fre o lör. På lördag slutade jag halvfem, så jag o Andrè åkte ut o hann med grillning. Linda, Tomas, Samuel o hans kompis Moa var där oxå. Åt gott o mysigt med deras sällskap plus att Andrè blev kvar med oss oxå.

Tommy e i Sthlm o jobbar denna vecka o stack igår. Han jobbar åt en kamrat som målare...brukar sticka iväg nån sväng om sommaren då det e mkt att göra. Bra med extrapengar! Efter Tommy åkt igår kväll tig jag o Nova en långpromenad i skogen. Åhh vad härligt väder det var igår:-)

Idag har Nova varit hos min storasyster Anna o resten av veckan ska hon till Linda o Tomas. Tur man har folk som kan ställa upp då det kör ihop sig.

Nu ska jag kolla teve på dokumentär från Finnmarken i Norge. Handlar om samer där.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0