Fredag är en fridag:-P

Vaknade irreterande nog redan klockan sex imorse, jag som hade sovmorgon. Tvingade mig kvar isängen ytterligare en timme på pin tji, men Nova hade redan observerat att jag var vaken och började buffa på mig o ville ut. Så sju var jag ute på promenix. Jaja...spelar ingen roll egentligen.

Idag sticker vi iväg till Hudik...känns sååå j-la skönt o sköj att få komma bort ett tag och slappa. Tommy kör direkt från Sthlm till Hudik där vi möts upp. Vi har bestämt att på söndag innan vi åker hem ska vi fiska strömming vid kajen. Fint väder skulle vi få oxp...*L* Har inte packat än men ska ta itu med det nu. Sedan ska Nova vara hos mamma o pappa i Torpshammar i helgen. Så vi åker upp dit på söndag o hämtar hem henne. Passar ju utmärkt iom att det e morsdag oxå.

Till alla er som kikar in här då o då....ha en allra bäst helg...gapa o svälg:-P

Denna gång lovar jag bilder efter helgen


Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Det beror på vilka bilder;-)

2009-05-29 @ 12:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0