Tjing tjong!

Fredagkväll...eller natt:-S Jobbat kvällen ikväll till tio o suttit o surrat i luren fram till nu. Allt e bokat för tripp till Åre sista april...kommer bli sjukt kul. Vi e tio tjejor som åker dit tors till sön o resan kostar sammanlagt 969 kr. Som hittat;-)*längtar* Båda mina systrar kommer vara med oxå.
Husvagn har vi inte hittat än, men de e på G. Finns mkt fint men de flesta ligger typ i Ystad. Men det blir väl till att campa på hemvägen isf:-P
Eftersom jag jobbar helgen blir den lugn o stilla. Jobbet för övrigt e super o ärligt talat så tror jag det e det bästa jobb jag haft. Trivs med arbetskamrater och alla i princip e på samma nivå. Går själv nu sedan tre veckor ca utan "handledare" och det känns kanoners. En av snubbarna på vaktmästeriet slutar nästa vecka så vi hade avtackning för honom idag...(vilket jag hade missat vi skulle ha) och han jobbar till tisdag. Såå...jag hinner o träffa honom igen o i juni har han lovat vi kan komma ut till hans gård där han även har jordbruk o se när hans kossor ska ut på grönbete. Snacka om att få vårkänslor när man skådar in de då...haha.
Har grejat i vårat sovrum o haft upp hylla o dekoration på väggen från IKEA. Vart jättefint! Köpte snygga spots oxå som jag lagt på hyllan bakom blomkrukor som jag även inhandlat. Näe...nu e det sovdags! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0