Söndag i Sidsjön!

Idag var vi uppe rätt tidigt med tanke på det var söndag. Uppe nio och ordnade med fika o kaffe. Tommy kollade pimpelspö och annat vi skulle ha med oss. Sedan bar det av till pimpeltävling till Sidsjön. Var mkt folk där men trots detta fick vi parkering på en gång. Härligt väder hade vi och Tommys arbetskompisar var där oxå så vi fick trevligt sällskap. Hade verkligen en kanondag...men inte en fisk. Men de sa där att över 130 fiskar hade blivit dragna, men inte simmade de åt vårat håll så vi fick hugg;.(
Fyra timmar ute vart det iaf och NOva e helt färdig o ligger i sängen brevid mig som en död säl. Nu ska jag dra ett Betapet sedan ska jag ut sista svängen med henne. Jo...förresten...jag o Tommy ska köpa husvagnsplats o husvagn i Bergeforsen. Platsen e tingad och jag o Tommy e nu på jakt efter en husvagn på max 30000:-, så om ni vet ngt fynd hör av er;-)

Jag o Nova på isen.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad myspys med husvagn!

Då vet vi vart vi ska komma och hälsa på er i sommar då =)

2009-03-22 @ 21:45:23
URL: http://tessa.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Absolut!!! Ni e så välkommna så:-) Hoppas allt bra men dig o bäsen;-)

2009-03-23 @ 13:05:05
URL: http://miasotommys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0