Ons 11 mars!

Denna vecka jobbar jag ensam kvällen, men har telefonsupport om det skulle kärva sig. Igår var det mkt på jobbet, men gick bra ändå och tog det lugnt och metodiskt vid larmning så jag inte skulle glömma ngt. Ikväll e det oxå rätt mkt stök för det ska vara modevisning med över 300 matgäster. Men det ska nog gå bra:-)
Nova löper fortfarande o e inne på sin andra vecka nu. Tommy o jag disskuterar lite om vi ska sterilisera henne framöver. Så trist som hon haft nu har hon aldrig haft. Kan bara leka med tjejer och man känner sig begränsad var man åker på visit. Så hon har varit mest hemma o vi har bara promenerat med henne o busat på själv med henne.
Ihelgen som var hade jag kanonkväll med Tommy. Först åkte vi bil (jag körde) till H-sand och käkade på O`learys, sedan gick vi på Svenssons Bar o kök som öppnat där. Ägaren Niklas som Tommy kände bjöd oss på öl o drinkar...var jättemysigt där. Efteråt gick vi tebax på O`learys för att se Melodifestivalen. Sedan tog vi niobussen till stan o gick på Aveny. Hade hur trevligt som helst!
Nu ska jag göra mig klar för jobbet. Lägger in bilder från förra helgen då Nova var ute i snön med Saga.






Kommentarer
Postat av: Joa

Jaså kul att det öppnade ett nya ställe i Härnta:-) det ser ut att nova o saga har kul ihop..mysigt. Saknar dig, Mia!

2009-03-15 @ 11:52:42
Postat av: Mia

Jaa...det var jättefint där. Minns när du o jag var där på Nybrokällaren heller vad det hette. De har gjort ett jättelyft med stället nu. Hoppas det går bra för dem:-)) Saga o Nova e som systrar och har alltid skoj ihop. Saknar dig med gumman. Ring eller messa då du e på hemmaplan så vi kan ses.Kram på re

2009-03-16 @ 17:02:22
URL: http://miasotommys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0