Förkyld mitt i värmen:-S

Midsommarhelgen var super!!! Torsdag innan midsommar var vi i husvagnen och vi hade mysigt som fasen där o hälsade på ngr grannar som hade sin son plus respektive på besök. Midsommar skulle Tommy jobba natten o började sex. Efter han dragit var jag bjuden till kamrater i Sidjön på middag o mys. Var en lugn och fin kväll och jag o Nova sov kvar hos Helen o Gunnar. Midsommardagen var strålande o äldsta dottern i huset kom hem med hennes valp på besök...gissa om Nova vart överlycklig. Vid fyra då Tommy sovit ut och vi gjort oss klar åkte vi till Sara o Stefans stuga på fest o drog senare på kvällen på Smedjan. Träffade många jag kände och var en mkt lyckad kväll. Dessvärre så åkte jag med öppna rutor i bilen hem för jag var orolig Nova skulle få värmeslag. Slutade med jag var så jävla förkyld o dålig igår så jag fick gå hem. Varit hemma idag o ringt o sagt jag inte kommer imon heller iom jag fortfarande har feber. "E huvudet dumt"...
Jaja...roar mig med att tvätta klader och ligga i sängen. Räknar med att vara med på banan igen på torsdag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0