Söndag!



Nova har svårt att hålla öronen i styr :P





Här e mosters "Pollijoppen."







I helgen har Tommy jobbat så Nova och jag har varit tillsammans ensamma. Min son Andrè var hemma oxå...Nova blir alldeles som tokig då han e hemma. Igår kväll var vi och hälsade på en kompis (Hutte) som har en liten mops som Nova busade med. Jag kan lova Nova var helt slut då vi kom hem.
Idag har vi varit uppe i Sidsjön och grillat korv...sjukt mkt folk var det där. Men det är jättebra träning för Nova med hundar, skidåkare o annat folk. Fick chans att träna hennes focus på mig och att hon inte kan hälsa på alla hundar.
Nu ikväll ska jag på Etic för att se över hur mitt vårschema ska se ut med de pass jag ska köra. Tommy ska iväg till en kompis som har katt o fixa hans dator och Nova kan inte följa med, så då ska hon få lite ensamträning.
Nu ska jag vila lite efter maten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0