Lördag!

Sitter o väntar på våra hyresgäster som Tommy ska hyra ut sin lägenhet åt ska komma o hämta nyckeln. Sedan ska jag iväg på pokerkväll hos vänner kl sex. Får se hur det går för jag vet typ zipp zopp NADA om sånt. En kompis ringde förut o frågade om jag var sugen på utgång. Jag e kanske med på förfesten isf bara. Var ut ju i torsdags o sedan blir det fest både fredag o lördag nästa helg. Måste hålla hårt i slantarna plus jag känner mig lite halvslö oxå.

Tommy jobbar förmiddag o ska isäng vid tio...jobbar ju samma imon o kliver upp vid fem. Stackars min älskling...han verkligen hatar tidiga mornar.
Nu ska jag göra ett ryck o städa upp lite. Måste på affären oxå så jag får i mig lite mat innan jag åker iväg.
Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0