Livet är härligt!

Ibland faller allt på plats ordnar upp sig. Tommys lägenhet som varit till salu i över tre månader är nu äntligen såld. Vi ska först hyra ut den till ett par med bebis som nyligen köpt hus på Alnön. De kan inte flytta in dit förrän mars, så du har vi hyrt ut den till dess o sedan flyttar killen in som köpt lyan 1:a april. Ett stort ekonomiskt bekymmer e löst.

Sedan imon ska jag på anställningsintervju på en vaktmästartjänst jag sökt på. E bara att hoppas! Har trots detta kastat ut lite ytterligare ansökningar för att det kan ju inte göras för många gånger. Så idag jag jag ner på Antenn o bli peppad hur jag ska göra bra intryck o vara förberedd på vissa frågor.

Igår kväll var det fullt ös för Nova precis HELA dagen. Först på förmiddagen träffade vi labradoren Lipton som hon lekte runt med över en timme. Sedan innan middag träffade vi hennes kompis Hoffe ute. Han e samma ras som Nova men är över ett år....jättefin. När vi varit ute ett bra tag kom Micke o Anders med Saga o Devil. Jag hade bjudit hem dem på middag. Såå...tre busiga hundar i vår tvåa! Men det gick faktiskt jättebra. Vi var ut ngr svängar i snöstormen oxå o härjade runt. Gissa om alla vovvarna var slut sedan. Nova orkade knappt gå från köket till sin bädd då vi skulle sova*S*

Här e busfröna.En slut Nova.

Kommentarer
Postat av: aida

Vilka busnosar :)

Hoffe blir helt till sig när han kollar på Novas bild hehe ;) tror de är lite kärlek i luften :)



Kraaam från Hoffe med familj :)



P.s

Vi håller alla tummisarna för att du ska få jobbet :D

2009-01-22 @ 19:50:52
Postat av: Mia

Hehe...jorå...kan nog bli ngt där i framtiden. Jag har reserverat henne för HoffeS

2009-01-24 @ 11:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0