Känns helt makalöst....

Var på anställningsintervju idag och jag var helt på det klara att inte vara nervös för ngt alls. Suuure!!! Var så jäva nervös att jag själv tyckte jag fick tunghäfta (och saken e den att jag ALDIG får det) var som helt jävla paralyserad. Kände jag var totalt misslyckad efteråt. Det kaffet jag hällt upp vågade jag inte ens röra...tänkte det syntes jag darrade av nervositet. När jag kom hem så slappade jag med en gravöl med sambon och  DÅ...ringde de och  frågade m jag fortfarande e intresserad av jobbet så jag ska dit på tisdag på en andra intervju...sweeeeet:-))  Vi e sju kallade. Kan iaf inte bli nervösare än det jag var idag. Jag e iaf en av 7 st på 300 sökande. E superglad för det. To be continue....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0