Jul o nyår.

Har inte blivit mkt skrivit här av mig o Tommy pga alla helger o stök kring det. Hur som helst så var julafton mysig. Var först hos lillasyster Linda o hade julklappsöppning. Sedan åkte vi hem till mina svärföräldar och åt julmiddag. Juldagen åkte jag upp till Ånge och jobbade på Mittis...e alltid lika trevligt att vara där.
Annandag jul var vi i Hassela som sagt och kom hem till en mkt glad Nova på nyårsdagen.
Tyvärr som förlorade jag min kamera där som jag har dessvärre inga bilder att lägga ut. Ska ringa upp på anläggningen och fråga om de har fått in ngt...men det lär vara lönlöst.
Idag var jag och Nova upp till Klass hundfoder i Böle och köpte en kartong hundmat. Hon ska få det istället för torrfoder framöver. Nu ska vi iväg och hämta min mor på jobbet sedan kommer min älskade systerson hit och vi ska vara barnvakt. Blir myskväll:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0