Hektisk fredag!

Var halvseg imorse då jag vaknade pga vi var ut en sväng jag, Tommy och syster Linda. Nova fick vara ensam för första gången...gick super bra. Hon hade ju härjat hela dagen o vi åkte iväg rätt sent o rastade henne innan. Hon fick nya ben grisögra o lite torrfoder. Vi var ute två timmar och hon hade inte bitit på ngt och verkade lugn.
Klev upp och gjorde lite fika. Linda sov över här och vi satt uppe halva natten o surrade o spelade musik. Tomas och Samuel kom vid elva för att hämta henne och jag fick chans att tjusas med min systerson:*L* Han e så härlig den pöjken.
När de skulle till att åka kom Micke o Anders (Saga och Devils hussar). Tommy tog med sig Nova o drog iväg med vovvarna för jag skulle på stan o frissan. Efter Tommy varit käkat med boysen åka han hem o då kom en kompis ytterligare med deras dotter Matilda o deras rottis Dino.
Jag vart klar hos frissan och mötte Madde som jag inte träffat på år o dag o fikade. Var mycket trevligt. Skyndade mig sedan att köpa en present åt lille Lukas (Tommys brorsson) Som vi skulle på kalas hos sedan.
Kom hem o Tommy o Nova e ute o leket med våra söta grannars vovve Hoffe. Ska ta med mig kameran nästa gång o ta bild. Han e samma rasblandning som Nova men drygt året gammal. En mkt stilig herre kan jag lova.
Var på kalas o kollat lite på Let´s dance. Jag, Nova o Tommy e ganska slut nu o ska se på en film o hoppa i säng. Lägger ut lite bilder från dagen o på min nya frissa.

Tommy myser med Samuel.

Tomas och Linda

Stefan och MatildaJag innan klippning.Jag efter klippning.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du blev jätte fin.

2009-01-23 @ 23:33:28
Postat av: aida

Måste säga att Nova är en riktig het pingla hon med :) hihi



kram från oss !

2009-01-23 @ 23:52:00
URL: http://aiidah.blogg.se/
Postat av: Joa

Oj så charmtroll är Samuel!:-) Du blev snygg i håret..! kram kram

2009-01-25 @ 18:59:13
Postat av: Anonym

Tack för komplimangerna av min nya frissa. Ni e för söta! Jaa Aida...Nova e en pingla...hon slår mig i hästlängder (eller hästväg vad man nu säger);-)

2009-01-27 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0