***Söndag med snöyra***

Japp...en vecka e gjord på nyjobbet och det har gått jättebra. Jag har fått gjort allt från hämta filmer till Filmstaden, lagat biostolar och jobbar på konferensen. Jag trivs jättebra och hoppas mina arbetskamrater trivs med mig...de e ett härligt gäng iaf:-)

Fredag kväll kom en gammal arbetskompis från Gärde på besök. Vi tog en långpromenad på kvällen o sedan fikade vi hemma. Efter hon gått gick  jag över till våra härliga grannar Bosse och Carina. Var bara där en timme för Nova var hemma själv. Det gick jättebra...trots hon åt upp min Foppatoffel:-S

Lördag bjöd vi våra andra grannar Aida och Tomas på middag och de hade med sig sina underbara vovvar Cicci och Hoffe. Vid tio drog vi och ngr kompisar till ner på Laserhallen o körde tvåtimmarsspel. Sammanlagt var vi nio stycken och det var kul men varmt. Anders (Tommys kusin) lyckades fuska till sig segern....stryk ska ru ha:-) 

Idag ska jag, Tommy och Nova upp till Sidsjön och åka lite skidor i snöyran. Har snöat så mkt så jag har varit ut på balkongen o varit tvungen att skotta den.

Lägger in lite bilder från Laserhallen.

Lilla söta Aida:-)


Fuskpelle him self:-P

Tommy och Aida kollar resultaten

Tomas the Bergamo på G hem efter ett två svettiga timmar. Bra jobbat pojken ;-)

Micke var jättenöjd med sin intsats:-))

Pelle...vart tog du vägen sista spelet. Fegis eller?!

Även denna man försvann ganska fort i sista spelet. Var rädd att ölen skulle bli för varm eller?!:-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0