Måndag 16 jan

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att mosters "pollijoppen" kom på besök.
Vad gjorde du kl 08 imorse:  Jobbade

Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute på promis med Nova

Det sista du sa högt: "Kanske missemussen e i trappen."

Det senaste någon sa till dig: Vi syns snart! Puss!

Vad har du druckit idag: Kaffe, juice, saft och vatten

Vad var det senaste du åt: Risotto

Vad var det senaste du köpte: Limpa, köttfärs, mjölk o leverpastej

Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä

Vad är det för väder hos dig nu: Härligt vintrigt.

Godaste glassmaken: Igloo

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Ja då jag är full

Drömmer du mardrömmar: Ja
Trivs du med ditt jobb: Mycket bra

Favoritklädsel: tubtröja, tights och höga stövlar

Favoritlåt just nu: Lips of an angel med Renee Stakey

Vad ser du om du tittar till höger: LSD-tv

Vad gör dig glad just nu: Novas gosighet

Vad ska du göra härnäst: Borsta tänderna

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Lite småless

Favoritgodis: Salta o hårda

Kläder just nu: Mysbyxor o t-shirt

Sommarplaner: Norge

Hur många kuddar sover du med:  De ligger 5 st, men jag sover inte på nån.

Spelar du något instrument: Sällan nu...men ibland gitarr

Morgon eller nattmänniska:  Både och

Vad är viktigast för dig: Mina vänner och familjen

Är du kittlig: Jorå...så att;-)

Snarkar du:  Då jag är full

Stjärntecken: Vågen

Äckligaste insekten: Råtta

Stökigt eller välstädat: Mittemellan

Längtar du mest efter just nu: Min son Andrè som är i Vemdalen o jobbar

Ditt drömjobb: Har inte kommit underfund med det...men mitt nuvarande jobb känns fantastiskt.

Något du ska ha gjort innan du dör:  Åkt på safari i Afrika


Kommentarer
Postat av: Linda

Har du inte ätit något sedan i lördags?

2009-02-16 @ 21:42:58
Postat av: §Tommy§

Va så gott när vi åt hos er, så vi åt samma idag. :D

2009-02-17 @ 00:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0