Fredag...e ingen fridag:-)

Jobbar första helgen efter sommarschema, så nu har vi åter gått tebax på ordinarie schema. Aveny har ju inte öppnat än så helgen så det blir rätt soft ändå...har en konferens imon att ta hand om förutom ordinarie sysslor.
Nova e frisk från både ögonbesvär och vattensvans nu iaf, men hon löper ju fortfarande. Efter helgen e det dags att hålla henne från motsatta könet ett par veckor för då kommer hennes intresse för parning att vara på topp. Ikväll är hon hos min storasyster Anna iom både jag o Tommy jobbar.

Ikväll blir det lugnt och hem och tjusas med älsklingarna efter jobbet. Men imon e vi bjuden till svärföräldrarna på surströmming:-P Men det blir väl som vanligt...jag sitter ensam o äter det medans de andra äter kräftor. Har prövat käkat det ett par ggr, men blir mest bara irriterad av allt "skalande" och ingen mat.

Näe...nu ska jag gå en lov här i huset o kolla lite. Hare:-)

Kommentarer
Postat av: Darlingen

Men vafaen, surströmming

är väl inge mat?? :)

Gammal jäst fisk, nää tacka vet jag kräftor, de e gott iaf!

2009-08-20 @ 12:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0