Måndag 5 april!

Denna vecka jobbar jag eftermiddag o börjar tre. Känns skönt fått varit lite långledig. Gick av tors och varit ledig sedan dess. På torsdag kväll var jag o Tommy på Nordiska kammarorkestern och lyssnade på Queen låtar på Tonhallen. Det var över bådas förväntan. Efteråt gick vi på Mercat Cross o åt och tog oss faktiskt en svängom på dansgolvet. Vi hade det jätteskoj!  I fredags så var jag på O´Learys med mina gamla arbetskompisar från Smålandsvillan och käkade. Jag och två andra drog sedan vidare på Oscar. Var verkligen skoj att träffa dem igen.
Lördagen var lugn hemmakväll och Tommy hade tagit på sig ett extrapass. Igår hade vi städdag...såg förjävligt ut i våran lya. Vi har varit hundvakt sedan torsdags för att få hundvakt tebax så det var rörigt värre här. Igår började jag o Tommy se en ny serie...Dexter...verkar super. Få se hur många serier man kan följa med. Heroes e klart favoriten iaf:-P
Idag ska jag åka tidigare på jobbet för att köra lite styrke. Nu ska jag masa upp Tommyleinen från sängen så vi hinner umgås ngt innan jag sticker. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0