Husvagnen e fixad!

Det blev en Tec 86a 640‏. Stor och fräch så både jag o Tommy e jättenöjda och har bra vibbar inför resan ner för att hämta hem den på söndag. Känns verkligen som man längtar efter sommaren nu. Tommy har varit där tre dagar denna vecka o skottat upp platsen. Vi har dessutom ett hus på våran plätt som innehåller toa, förråd, kök och även ett hundhus med hundlucka åt Nova som hon kan gå in i när det regnar. Kommer bli supermys...så många härliga grillfester blir det i sommar mina vänner och systar ystrar:-P

Idag var jag o Tommy upp relativt tidigt. Tommys kompis Staffan kom förbi och var jättesnäll som tog med Nova ut på morgonpromenix medans vi steg upp o gjorde kaffe. Sedan kom Andreas och vi satt o fikade. Var en dag då folk ramlade på som fan för plötsligt kom även Tommys kusin Anders med flickvän o deras vovve Saga. Efter ett tag stack de o tog med sig Nova på skogsbus med Saga. Tur vi har gulliga vänner.

Jag jobbar kvällen men det e lugnt som aldrig förr. Slutar om en timme och ska hem o invänta min sons hemkomst. Var meningen jag o Tommy skulle på Railway...men jag tror det blir hemmakväll trots allt.

Nej...nu ska jag röra mig o göra en sista runda. Tjolahopp o glad påsk:-)

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Hopp!



Vad mysigt ni kommer få där ute!



Ja jag tror Staffan saknar voffen lite här hemma..berättade att han hade varit snabb och gått ut med Nova =)

är så otäckt tyst! ingen som följer mig hack i häl hihi!



Kramar på er!

2009-04-12 @ 11:14:25
URL: http://tessa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0