2:a natten i vagnen!

I går natt sov jag, Tommy o Nova i vagnen. Under dagen städade jag ur vagnen o Tommy fixade småfix ute. Vi hade igång värmen inne o jag tänkte i mitt stilla sinne "fan vad lång tid det tar innan det värms upp". Jag gick runt o städade i jacka men gav ingen större notis om det tog tid med värmen. När jag väl var klar var Tommyälsklingen alldeles blå om fingrarna...o Nova låg o skakade ute av köld. När vi kom in sa Tommy direkt det var fel på uppvärmningen i vagnen. Han ordnade det kvikt o sedan vid elva sov vi alla tre som grisar. Stackars mina söta gullos som höll på att frysa ihjäl.
Nu idag har vi haft det jättemys o fint väder på förmiddagen. Vi åkte hem vid två o duschade o åt, sedan iväg hit igen. Nu har vi Micke o hans vackra Rottis Devil på besök. Nova o han har så sköj ihop. Vi blir kvar här en natt till. Lägger in lite bilder imon kaneke. Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Å vad ni verkar ha det mysigt

Kram från lille syster

2009-04-19 @ 22:33:11
Postat av: Mia

Jaa...det e verkligen mysigt där. Ni e välkommna ut:-)

2009-04-20 @ 17:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0