Lördag

Ligger och laddar föratt göra mig ordning och jobba på Etage ikväll. E ett sällskap på 30 pers som jag och min frissa Hanna ska servera. Blir skoj det...vi två har kul som f-n när vi jobbar ihop. Tror det var Rättpsyk eller nåt som skulle ha julbord där. Lär nog inte bli hemma före nio iaf.
Tommy kom hem fyra inatt och hade sån pass fyllhicka så jag fick sätta in öronproppar. I morse när jag vaknade såg sovrummet ut som ett kaos o hela gardinstång med gardiner hade åkt ner. Det var Nova som rullat omkring på golvet o lyckats riva ner allt. Jag hörde lyckligtvis inget för jag hade propparna i.
Jaa...så kan det gå.Jag o underbara Hanna:-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för ikväll de var jätte trevligt!!!

Fan vad snygg vi är oxå :)

puss

2008-12-13 @ 23:27:23
Postat av: Mia

Joo...men hade fel i både att det var trettio pers och Rättpsyk. Femtio pers o SSAK ska det va;-)

2008-12-20 @ 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0